Derű

Címkék: tánc barátság jókedv derű összetartás

2008.06.28. 20:56

3 nap rossz után ma este megtalált a derű. Egy másik blogon találtam jókedvem visszahozóját, de talán nem veszi másolásnak egyik blogkolléga sem, ha a sajátomban is megjelentetem az alábbi videot. Matt, ez a hamisítatlan gépészmérnök-kollégista kinézetű szimpatikus srác gondolt egyet. Tényleg csak egyet, de ebből az egyből egész sok lett: "Mosolyogni tessék!" Ahogy a fantasztikus gyerekkönyvírónő, Janikovszky Éva egyik örökbecsű művének címe is javasolja... Ja, és Matt nem azzal akar bekerülni az internetes történelembe, hogy végigfényképezteti magát a világon a Story magazint olvasva, nem is értem miért...

Csavarjuk fel a  hangerőt! Ha a kis virágszerű izére kattintunk jobb alul, betölti az egész képernyőt...

 


Where the Hell is Matt? (2008) from Matthew Harding on Vimeo.

A bejegyzés trackback címe:

https://hugipakk.blog.hu/api/trackback/id/tr97543753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyuzso 2008.06.29. 10:20:27

ez nagyon komoly!!! :) kösssssssssssssssszi!!!

kisgekkó 2008.06.29. 10:23:14

Orsi!köszönöm, itt vigyorgok!nagyon jó a video!

noplisz 2008.06.30. 00:43:09

Tök jó! Letöltöttem!

bambiviki 2008.07.29. 13:06:34

Most tudtam először úgy gép elé ülni, hogy bekapcsolhattam a mikrofont (akkor netezek, ha Beni alszik). Sírdogáltam is, meg vigyorogtam is...akkor éreztem ezt, mikor a Baracá-t néztem a moziban.

futballistafeleség · http://www.hugipakk.blog.hu 2008.08.01. 12:09:58

Bambiviki, a sírós a 40-éves-sportolós posztban van:-) Ezen széles szájjal vigyorogni KELL!!!!
süti beállítások módosítása